Seross10 Anneadayii22 ultrasona göre bugün tam. 7 Haftalık olduk son adete göre de 9. Arada tutan bulantılar göğüs hassasiyeti dışında çok şükür sıkıntımız yok 🤲🤰🙂 sizde ne var ne yok
Zeysezer Anneadayii22 ay beni bugün en rahatsız eden şey burnumun tıkanıklığı nefes alamıyorum sprey buhar neler denedim yok. Bi de çabuk yorulma 🥲 dün kalp atışını duyduk 😍
Seross10 Anneadayii22 benimde 9 6 tansiyonum nabız da biraz yükseliyor ama şuanlık rahat geçiyor bakalım sonrasına🙂
birsaglikci Ben de 7+4′teyim. Bir şey yerken hafif bulantım oluyor. Genel olarak da şiddetli bir halsizlik var 🤷🏻♀️💐