Merhaba arkadaşlar ben bugün 26 haftalık oldum doktorlar bebeğimin böbreklerinin olması gerektiğinden daha büyük ve biraz parlak olduğunu söylüyorlar buna polikistik böbrek yetmezliği diyorlar çok korkuyorum bebeği aldırmamı söylüyorlar bebeğine böyle teşhis konulan oldu mu