Mezig20 Hanımlar devlet hastanelerinde gebelik okuluna giden oldu mu? Kaçıncı ayda başlıyor bilgisi olan ?
Seyma46-46 Mezig20 Evet ben hem devlet hastanesinin hemde aile hekimliği gebe okullarına katılıyorum. Online oluyor zaten eğitimleri. Hastahaneye gittiğinizde hemşirelere sorabilirsiniz onlar kayıt yaparlar. Hafta olarak fark etmiyor zaten galiba
esra2334 Şişli etfalin var instagramda gebe eğitim okulu yazın Ayşe Güldur ve Nurgül hoca çok guzel eğitim veriyor zoom üzerinden