Bahar54 suan bende 23+2 oldum. Yaklasik iki haftadir benimde kasilmalarim oldu. Ne oldugunu bilmiyorum sadece karnimin belli bolgesinde bi anda cocuk toplaniyor ve o bolgede kasim kasim kasiliyor. Oyle siddetli agri ki nefesim kesiliyor. Ama heryerinde olmuyor. Kasiga yakin yerde ya sagda ya solda bi anda oluyor. Doktor bise yok dedi progestan verdi. Ama bunlari okudukca korkuyorum cunku kasilmalarim hala devam ediyor ara ara. Bebek buyudugu icin dedi doktor😕🙁