Kızlar şuan saat 17:00 falan bu saate kadar bebeğim hiç hareket etmedi sabahta hareket etmedi kahvaltıyı saat 2 de yaptım biraz geç yaptım yani neden hareket etmiyor anlamıyorum normalde hareket ederdi hastaneye gitmeli miyim yoksa biraz daha bekleyeyim mi