Lulemom Ecrin_bcc_1 karpuza nolcak. Bize tarladan biraz fazla geldi. nerdeyse 2 hafta olcak dışarda gölgede duruyo. Hiç de bişi olmaz. Güneşte kalırsa içi geçer sadece.
Lulemom iremk00 buz dolabındaysa bişi olmaz bozulan görüntüsünden de tadından da belli olur zaten. Bi farklılık olduğunu anlarsın yani