Üç gün önce kürtajla 5 haftalık keseyi aldı doktorum, kese hiç gelişmedi boş gebelik dedi doktor zaten beta hiç artmadı.. İkinci gebeliğimdi , ilkinden kızım var 7 yaşında , o hamileliğimde hiç bir sorun yaşamamıştım. 7 yıl sonra korunmayı bıraktık bu ikinci gebeliğimdi. Kan testi ile pıhtılaşma sorunu baktı doktor öyle bir sorun da yok. Şimdi Allah’ın izni ile tekrar denemek istiyorum ama çok korkuyorum tekrarlar mı diye, internette okuduğum yazılarda tekrarlama olasılığı düşük diyor. Peki tamam ama ben inşallah tekrar hamile olduğumu öğrendiğimde o ultrasona nasıl girerim korkudan ölürüm orada herhalde☹️ Boş gebelikten sonra sağlıklı gebelik yaşayanlar neler yaşadınıZ, tekrar etti mi aynı sorun çok korkuyorum..