Smuzsan_2910 36+4 de şiddetli kasık ağrısı,kasık krampı yaşayanınız var mı yürüyemeyecek hale geliyorum.
arden28 Smuzsan_2910 yalancı sancılarmış onlar dün muaynem vardı sormuştum bnde 38 haftalıgım yatamıyorum sıcak su torbası koyuyodum koyma ne olur ne olmaz dedi hareket etmek lazımmış