Merhaba 😊
Bugün biraz sıvı geldi benden avuc içini dolduracak kadar soluğu acil de aldım doktor ultrasonla baktı bebeğin iyi olduğunu sorun olmadığını söyledi ebe doğum masasına alıp beni çubuk gibi bir şeyle tahlil aldı ve sonrasında cati muayenesi yaptı açıklık var mı die muayeneden sonra doktor bir sıkıntı olmadığını söyledi gelen sıvının idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı olduğunu söyledi sizce cati muayensi doğumu tetikler mi