Meleknkkk Atlans benim gibi aynı 16 adet günümdü iki gün önce kan verdim test pozitif diye kan negatif çıktı sonra dün yine test yaptım yine pozitif kan verdim negatif
Zeysezer Meleknkkk başka bir kurumda daha ver bari kan. Adetin ne kadar gecikti acaba kimyasal muydı bende merak ettim ilginç cidden
Feyzablbl Meleknkkk Ben orada yapmıştım pozitif çıkınca. Sonrada kadın doğuma gitmiştim. Siz bilirsiniz yine de 😊
Selen37 Meleknkkk valla testin bas baya pozitif. Benim bu kadar belli bile değildi 2.çizgim. Kimyasal mı dicem kimyasal kanda da çıkıyor. Valla çok garip canım 🤷♀️