Nerminnur-1 Kızlar bugün biz 8 haftalık olduk genelde döngü günlerinde bir tık daha fazla oluyor kasık ağrılarım rahim falan büyüyor ya sanırım ondan sizlerdede oldu mu kasık ağrıları..
Kizanesi Nerminnur-1 çok çok normal bebis rahme yerleşiyor adet sancısı yapıyor büyüyor o da sanciya sebep oluyor kan ve leke olmadığı sürece çok iyi bisey hatta bebeğiniz büyüyor sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 💗💗