Kız merhaba 37+2 haftalık hamileyim 3 gün önce muayne oldum 3 cm açıklık var dün tekrar muayne oldum hala 3 cm nst de hafif sancılar var dedi doktorum dün akşam kasılmalarım başladı ve hala geçmedi ama sancı yok tek kasılmam var duş falan aldım geçer diye geçmiyor da ne yapmam gerek