elifnurrrr Elisayldz19 evet canım sancım var nst de doktorun net bişey söyler açılmaya bakar büyük ihtimal
Mammyy Elisayldz19 o tepecikler sancı olarak geçiyor %40-%50 nin üzerindeyse açıklığa bakıyorlar varsa yatış veriyorlarmış doğum başlayabilir diye bende bu kadar biliyorum
elifnurrrr Elisayldz19 benim sancılarım seninkinden az çıkıyor nst de 3 cm açıklık var bende evde bekliyorum ama söylemesi gerekti sancı şu durumda diye
elifnurrrr Elisayldz19 aynn canım devlet ilgilenmiyor ben özele gidiyorum doktor herşeyi ayrıntılı anlatıyor