Kevser45 18günlük bi anne olarak kesinlikle normal doğum🥰 doğumdaki hissiyat zaten paha biçilemez ama sonrası için de oldukça çabuk toparlanıyor olmak süper. Doğumhaneden çıktığımda sanki hiç doğurmamış gibi yürüyebiliyordum. Tabiki dikişim olduğu için oturup kalkmakta 10 gün kadar zorlandım. O süreçte de annem yanımdaydı. şimdi eşim, ben ve oğluşum başbaşayız. Tüm ağrılar, sancılar, sızılar bitti. Tabiki bebeğin veya annenin sağlığı söz konusu olursa sezeryan olur ama onun haricinde normal doğum kesinlikle süper bir duygu ve her kadının yaşaması gereken bir duygu bence 🥰❤️ Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah