Sabah kontrole gittiğimde nst den sonra kan geldi akıntı gibi. Şimdi ara ara kahverengi şeklinde geliyor. Doktorum nişan gelmiş dedi ama açılma yok yumuşama var dedi. Ara ara sancılarım çıkıyor. Benim gibi olan var mıdır acaba? Bebişler ne zaman doğdu 🤔 bugün doğar gibi içime doğuyo. 41 de suni sancı verelim olmadı dedi doktorum..