Kızlar dün çıktım hastaneden bi gece yattım ciğer geliştirici ve bir sürü ilaç verdiler doğumu durdurmak için. Sancıları durdurdular şükür henüz açılmam olmamışken.. evde yatış verdiler en az 3haftaya kadar suyum gelmediği sürece.. benim gibi olup doğumu hemen başlayan oldu mu yoksa bebiş bekledi mi ? Çünkü sanki açılmam oluyomuş gibi hissediyorum ama ilk gebeliğim sancıları bile hissetmedim bu psikolojikte olabilir 🤔 başına böyle bişey gelmiş kişilerin düşüncelerine tavsiyelerine çok ihtiyaçım var