Fundacivi [url=https://www.hizliresim.com/9yv2pw8][img]https://i.hizliresim.com/9yv2pw8.jpeg[/img][/url] Yorumlayabilecek var mı acaba doktorum doğumda olduğu için soramadım merakta ettim. Geçen hafta sancım çıkmıştı pruloton iğne vermişti doktor 36. Haftadayım suan da
Eski9 Fundacivi valla sancı 60-80 arasında sanırım cnm var yani ama tam bilemiyorum bende Dr gördü mü
Fundacivi Eski9 doğumdan çıkmasını bekliyorum hemşire de var dedi ama doktora gösteremedim daha dönüşümü bekliyorum
Fundacivi Eski9 yani ben ara ara kasıklarımda ağrı ve iç bacak aralarımda kasılma hissediyorum oda çok fazla değil onun haricinde birşey hissetmiyorum ☺️ Bunları sormuştum doktoruma normal demişti
ErsiNuray Fundacivi hayırlısı olsn canm.hakknda boyle olup bekleyene var en iyi cevabı dr un verr artik