Halidebilbik Kızlar bugün belim çok fazla ağrıyor ve kasıklarımda da ağrı oluyor sizce bu normal mi 14+4 deyiz daha önce bir bebeğimi kaybettim o yüzden herşeye korkuyorum bilgisi olan cvp verebilirmi lütfen 😞
Deletedmom_5 Halidebilbik Benimde o haftalar şiddetli ağrılarım oluyordu sola doğru uzan bol su içip dinlen normal yani canım rahim büyüdüğü icin baskı yapıyor korkma bisey olmaz insallah
Halidebilbik Deletedmom_5 inşallah öyledir canım çok tşk ederim peki ne zamana kadar sürdü Böyle ağrıların ?
Deletedmom_5 Halidebilbik Nerdeyse 24.-25. haftalara kadar sürdü hatta hala ara ara oluyor suan 36 dayım