Slm kızlar 16 Haziran’da öğlen 12 gibi suni sancı verildi akşam 8 gibi normal doğum yaptım.. çok şükür prensesime kavuştum
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ben çok tereddüt ettim korktum hep araştırıyordm nasıl bı hastane die nette yazılanlar beni çok tereddüt ettirmişti ama inanın hiç öle bı yer değil doğum doktorları hemşireler ebeler temizlikçi ablalara varana kadar Allah hepsinden razı olsun inşallah çok memnun kaldım çok güzel davrandılar bir daha doğum yapayım yinede Zeynep Kamil derim yani..