Eski9 37+1 im bugün çok kötü bir bel ağrısı yaşıyorum şuan kasıklarıma vuran halsizim birde bugün. Solumdan da kalktım heralde ne keyfim var ne bisiyim bu sancı nasıl oluyor anlar miyiz onu çok mu siddetli oluyor? Direk mi başlıyor yoksa öncesinde sinyaller veriyor mu kasik bel ağrısı vs gibi. Benim şuan bel ağrım kasıklarıma bacaklarıma vuruyor ön tarafa normal mi bunlar hiç yaşamadım bilmiyorum sanciyi ?
meraklianne1 Eski9 evet böyle tarif ediyolar ilk başlangıcını yada kasıktan bele veriyor tam tersi şekilde dakika ve düzeni önemli diye biliyorum geçmiş olsun🌸 bir avazda inşaallah
Zeynep_18 Eski9 bende 37+3 üm benim de aynı anlattığın gibi sancılarım oluyor kaç defa gittim acile yalancı sancı çıkıyor,, doktora doğumun başladığını nasıl anlarım dedim. O çok farklı olucak anlamamanın imkanı yok dedi bakalım😬😬
Serapveminikleri Eski9 sinyaller veriyor adet olcak gibi ağrı ve serlesmeler önce duzensiz aralıkla oluyor sonra zaman geçtikçe Aralıklari düzene giriyor sıklaşıyor
Eski9 meraklianne1 cnm benim seseryan olacak zorunlu seseryan salı günü gün verilecekti ama bugün baya belim ağrıyor kasıklarıma vuruyor artar mı acaba diye korktum 🙁 hiç bilmiyorum su sancı nasıl birseydir birden mi başlar yavaş yavaş başlayıp artar mı sadece şuan belimde çok ağrı var kasıklarıma bacaklarıma vuruyor ara ara Nisan su vs gelmedi ama bilemiyorum aslında bebişim de bugün pek bir hareketsiz
Eski9 Zeynep_18 of o kadar kötü mü bu doğum sancısı peki ya hep öyle diyorlar ya 🙈😁 bunu okuyunca acaba ben mi nazliyim çok diyorum bu sefer 😁😁 ama bariz bir ağrı var belimde bugün inşallah geçer hiç iş güç de yapmadım halbuki
meraklianne1 Eski9 ağrısız sızısız olur inşaallah bazı bebişler beklemiyo geliyo 😍☺️ O yüzden dakikalarını kontrol et ara ara geliyosa yalancı sancıdır zaten
Zeynep_18 Eski9 belden girip kasığa vuracakmış ağrısı ve pozisyon değiştirince geçmeyecekmiş,, o zaman doğum sancısıymış öyle diyorlar bende korkuyorum 😁😁
Cmileozdmr Eski9 canım ben 37+ 3 te doğum yaptım önce 1.5 saatte bir sancı oldu sonra 1 saate düştü 45 dk 25 dk 10 dk derken 8 dkkaya düştü ve hastane eşimin zoruyla gittim çünkü sadece sancı vardı oda çok şiddetli değildi gittiğinde 3 cm acılmam vardı 6 saat sonra kızı mı kucağıma aldım çok şükür
Eski9 Cmileozdmr hayırlı olsun evladınız benim şuan belimde ağrı var kasik bacaklarıma vuruyor arada bekleyeyim bakalım biraz
Cmileozdmr Eski9 Allah razı olsun canım benim darısı sana tüm hamilelere olsun insllh bekle biraz en azından 10 dk ya düşsün sancın öyle git alttan çok bakiyolar çünkü oda seni yoruyo sancını hep takip et ama
Mom5444 Eski9 merhaba 🌞 sancılar başladığında anlıyorsunuz benim 9 10 15 dakika arayla başladı düzensizdi belden kasıklara doğru yayılıyordu. Sancım 45 50 saniye sürdü ilk önce sancı varken ağrı oluyor gidincede sanki birşeyiniz yok gibi hissediyorsunuz ☺️ Geliyor gidiyor geliyor gidiyor 3 4 dakikada bir gelmeye başlayınca daha zorluyor ama merak etmeyin Allahım kuvvetini veriyor 🙏🏻 Suyun geldiğinide anlarsınız sıcak bardaktan dökülür gibi ama idrar gibi değil birazcık daha beyaz akıntı ve idrarın ortası gibi düşünün. Nişanda ben hep kan zannediyordum ama benim nişanım beyaz sümüksü gibiydi tabi bunlar benim başıma gelenler ☺️ Ama merak etmeyin bende diyordum anlarmıyım acaba doğum başlayınca ama anlıyorsunuz ağrılar normal ağrılardan değişik oluyor. Allah sağ sağlim kavuştursun herkezi inşallah 🙏🏻 ❤️
Eski9 Mom5444 bende şuan durduk yere bir bel ağrısı başladı baya rahatsız edici arada kasiklara yayılıyor ama gerçek mi yalancı mi zaman gösterecek o halde o zaman
Eski9 Mom5444 ya peki bnm ilki sezeryan buda öyle olcak normal doğum başlasa hemen ameliyata mi alirkar acaba
Mom5444 Eski9 valla hiç bilmiyorum ki heralde öyle olur. Siz yinede ağrılarınız geçmez ise doktorunuza haber verin ☺️
busebb Eski9 kızlar ibni sina demişki eğer doğumdan önce ayaklarda, bacağın karına kadar ki kısmında ve karına kadar olan kısmında ağrı varsa doğum kolay olacaktır. ağrı arkaya meyilli ve omurgaya doğruysa doğum zor olur diyo bilginiz olsun (vajinal doğum isteyenler)