Mrblar tup bebek surecindeym kizamikck testim negatif cikti yasayanlar bilir zatn ltfn akil.verin doktorum ya asi yaptircaksin uc ay snra transfer olacak ya da bu yasima kadar gecirmedim der devam edersin ama hamileyken gecirirsen down sendromlu olabilir ya da almamiz gerekebilir filan dedi yasayanlar nasl yol izledinz acaba