Ben normal doğum yaptım
Anlatıldığı gibi öcü değil saten saatlerce aralıksız acı çekiyorsun 5 dk da bir sancı geliyor 30-40 saniye şiddetli adet ağrısı gibi sonra bir dahaki sanciya kadar ağrı sızı yok bolca sıcak suyun altında kalın masaj yaptırabilirsiniz eşinize veya annenize
Benim canım çok kıymetlidir acıya hiç dayanamam ona rağmen çığlık bile atmadım 3 ıkınmada doğurdum doğru ıkınma pozisyonunuu öğrenirseniz doğum daha konforlu geçer