Merhabalar, ben adetimden 2 gün önce gebelik testi yapmıştım negatif çıktı. Sonrasında adetim adet gördüğüm ilk günden bu yana yıllık ilk kez 5 gün gecikti tabi gebeliktir diye umutlandım fakat adet öncesi negatif gördüğüm için beklemek istedim. Bu arada günde 1 yada 2 kez çok hafif pembe leke gördüm gecikmenin 4. Ve 5 günleri. Devamı gelmeyince 6. Günü sabahı uyanır uyanmaz çıkıp gebelik testi aldım eve geldiğimde test yapayım dedim fakat lavaboda adet olduğumu gördüm. Testte yapmadım doğal olarak.
Adetim normalde 4 gün sürer 5. Gün kahverengi akıntılarla biterdi. Fakat bugün 5. Gün hala çok yoğun olmayan rengi bariz bir kan var.
Benim de kafamda soru işaretleri oluştu. Acaba kimyasal gebelik mi yaşadım bunu asla öğrenemeyecem tabi şu anda ama kimyasal gebelik geçirenler sizin nasıl oldu kanamanız vs.?
Biliyorum olan olmuş öğrenemeyeceğim bir şeyi kurcalamamda anlamsız gelecektir belki fakat 1 seneyi aşkındır olmadığı için kimyasal bile benim için çok değerli bir şey. Hamile kalabiliyorum diyeceğim en azından.