Izm123 Bu aldığımız lohusa pijama takımını dogumdan sonra ne kadar giyicez. Ben 2 tane alayim diyorum. Siz nasil yapacaksınız?
Heather Izm123 2 tane aldım bende. Belinde ayar ladtiği var zayıfladıkça ayarlarım ordan diye düşünüyorum (umarım zayıflarım bu arada🤣) ilk geneliğim zaten bi süre sonrada yıkar ütüler temiz temiz 2. Gebeliğe saklarım:)
Kcansu Bende lohusa sepetinden siparis verdim lohusa gecelik sabahligiyla beraber 128tl beden konusunda yardimci oluyolar. Kapida odeme sistemi de var ☺️
Cansurella Alakasız olacak ama dus ne zaman alıyoruz sezeryan dogum olursa ? Benım bu ay dogukum var düaündüğüm seylerden biri bu
Heather Merve92 memnun kaldı. Ben ertesi gün hemen geldi yıkadım ütüledim pijamaları çekme yapmadı, yeri de iyi kumaşının:)
Izm123 Kizlar bende lohusam.comdan 2 tane begendim. Magazalarda inanilmaz pahali 200 den aşağı yok. Burda 90 80 tl