Kızlar sancım var ama ara ara giriyo ama adet olucakmısım gbi ve adet olursun da anlamassın burnuna bi koku gelirya adet oldum diyip lavobaya gidersin aynı resmen o kokuyo karnım kasılıyo toplanıyo bebek ve assagi kasıklarıma ve göğüs kafesime ağrı giriyo aynı anda siddeti hafif su anlık sırtım kopuyo bide ağrıdan doktorum yok lütfen yardım edin ne bu