damlahazar Bende söze acaba doğurup buraya yazabilcekmiyim diyenlerdenim deyip gireyim😂😂 oluyor kızlar doğuruyorsunuz üstüne bide yazabiliyosunuz tecrübeyle sabit✔️ Geçtiğimiz haftasonu Cumartesi ve pazar bebeğimin hareketlerinde azalma hissetmiştim ama çok önemsemedim çünkü hem açılmam vardı hem nişanım gelmişti ve yerinin daraldığını düşünüyorduk taa ki pazartesi kontorole gidene kadar. İşin hiçte öyle olmadığını pazartesi saat 9 da öğrendim ve 3 saat sonra acil sezeryana alındık. Kontorlde bebeğim kakasını yapmıştı ve kordon boynuna dolanmıştı nst de de kalp atışları yavaş çıkınca sezeryan kararı alındı ve herşey 3 saat içinde oldu bitti. Yalnızdım kontrolde sezeryan dendiği anda önce eşimi sonra kayınvalidemi aradım 1 saat içinde görümcem kayınvalidem annemler herkes hastanedeydi ve yatış işlemleri yapıldı ben tabi onları beklerken tüm tahlillerimi verdim serumumu aldım ve artık hazırdık (ben hazır hissetmesemde) saat 12:10 beni giydirdiler ve ameliyathaneye aldılar orası farklı bi dünya zaten. Anestezist geldi ve ben belden uyuşmak istediğimi genel anestezi istemediğimi söyledim ancak ordada işler planladığım gibi gitmedi tabii. Bilmem kaçıncı acılı denemeye rağmen belden uyuşamadık ve saniyeler içinde genel anesteziye karar verildi. Çünkü bebeğiminde benimde hem kalp hem tansiyonlar ilgili sıkıntılarımız oldu. Makinelerden bir kaçı ötmeye bŞlayınca doktor ve anestezist bi kaç saniyelik kararla genel anestezi dediler bende tamam diyene kadar 3-2-1 ve herşey biter.. bi uyandım bebeğim gelmiş ben odada ve herşey çok şükür yolunda ameliyat iyi geçmiş. Bin şükür 🙏🏻 Biraz sancılı 1-2 saatin ardından hem ben hem bebeğim kendimize geldik. Herşeye rağmen herşeye değer bi güzellik yanımda nefes alıyor gerçekten yaşamadan anlatmak tarifsiz duygular bunlar. Rabbim tüm hamişlerimize kolay acısız doğumlar nasip bebeklerimizede uzun sağlıklı ve huzurlu ömürler nasip etsin inşallah🙏🏻 Biz kadınlar nasıl doğum yapmış olursak olalım bi canlıyı dünyaya getirmekle gerçekten mucizeyiz🌺🌺