Manisa_45 Kızlar sağlık ocağındaki doktorum göğüs ucu yarası için önerdi kullanıp memnun kalan var mı?
Yavrucuk07 Manisa_45 ben kullandım ama 3 ilacı karıştırıp kullandım, bir madecassol biri anestol pomad diğerini hatırlamıyorum, biraz iyi geldi ama geçirmedi