Esra2288 Tugcer12 İnşallah hareket eder meyve yiyip biraz dinlenin ben Hissetmeyince öyle yapıyorum azda olsa kıpır diyor
elisa123 Tugcer12 normal cnm bizde 22+3 bazen kıpır kıpır bazen bir pıt okadar 21. haftamda 2 gün hic hissetmedim yorgunluk sitres de etkiliyor ama bu haftalarda normal dedi doktorum endişelnme 🥰