Sanirim bebeğimiz kiz doktor net konuşmadı ama önümüzdeki ay belli olacak detaylida.
Ben isim konusunu çok önemsiyorum hem anlamlı hem Türkçe olmasını çok isterim ve soğuk değil sıcak bir isim olsun isterim. Hal böyleyken zorlanıyorum. Birde sesli harfle biterse cocuk dışa dönük zengin olur şapkalı harfler noktalı harfler bahtsizlik şanssızlıkla alakalı derler bunlara da uydurmak istiyorum. Doğa isimleri seviyorum denizi çok seviyorum bir kolyeye yazıldığında dik kalmayan bir isim olsun çok isterim “zafer” dik bir isim bence esnek değil.
Önerileriniz var mı 🥰🥰😇 bunlara uymayan kiz ismide olabilir fikir olsun hepimize