miniksevdamm Kızlar 23+3 haftalığım siz doktora ne sıklıkla gidiyorsunuz doktorunuz ne sıklıkla gel diyor bana 4-5 haftada bir gel diyor bazı arkadaşlar 2 haftada gidiyormuş 🤷♀️
metehaninannesiii miniksevdamm 4.haftada bir gidiliyor 32.haftadan sonra 2 haftada çağırılıyor nts icin
Burcuckmk miniksevdamm ilk haftalarda ayda bir gittik 32 den itibaren 2 haftada bir son zamanda haftada bir
Sda16 miniksevdamm bebeğin sağlık durumuna göre değişiyor bence ama genelde ayda 1 defa çağırıyorlar.