Ipekeski Merhaba 36 +1 günlük hamileyim hiç ağrım sızım yok bugün sabah yoğun beyaz bir pıhtı gibi biseu geldi sizce nişan olabilir mi kokusu filan da yok yapışkan bir şekilde
miniginannesi9 Ipekeski 35+6 yım. İki gün önce bende sarı akıntı geldi baya. nişan kanlı oluyor anladığım kadarıyla
Arslan23 Nişan kanlı bir şeydir. Ben nişan alacağını düşünmüyorum. Ama içiniz rahat etsin diye bi doktora danışın.
Linam6868 Ipekeski Bende geldi 34 haftada biraz uzun katı bişey ama şuan ne sancım var nede suyum geldi 37 haftalık olduk bekliyoruz bakalım paşa oğluşum ne zaman gelmek isteyecek saglikla kucağımıza alalım bebislerimizi insaAllah
cemre- nişan kahverengi , kırmızımsı kanlı bir akıntıdır . Bence o doğuma yakın olduğunuz için akıntılarınız çoğalmıştır enfeslsiypn da olabilir doktorunuza görünün .
Nundiyebiri Ipekeski muhtemelen korunmasız oldu o yüzden akıntı o şekilde geldi bu tam bir gün sürebilir bazen ikinci günede aksede bilir bana doktorun öyle dedi