Gzmk ben hamileliğin başından beri yatanlara Allah yardım etsin, iki jaftadır yatıyorum yatak batıyor bana. Canım artık benim haftama göre sırtüstü uyumak yok, hamileliğimin başından beri sağa hiç yatamadım hep ağrı var. Mecbur sola dönüp yatıyorum, yarı yatar pozisyonda, arada da olsa oturur gibi. Ama senin haftan küçük sen daha rahat edersin yatışlarda, bebek büyüdükçe yatması zorlaşıyormuş