Rabia112 38+2 olduk bizde 😊 doktorum kanala girmiş biraz da açılman var bir hafta sonra doğum olabilir dedi. Çatı ağrısı dışında hiç ağrım yok,bekliyoruz bizde 🤷
gizemozarslan Biz de 39+0 olduk ama gelen giden yok 40+1 de yatışım yapılacak suni sancıyla eğer gelmezse bir hafta daha 🤷♀️
Elvinveannesi minicikanne yarın doktor kontrolüm var. An itibariyle 39+0 oldum. Dayanmakta çok zorlanıyorum artık. Yarın çatı muayenesi yapacak doktorum bakalım hepimizin hakkında hayırlısı inşallah tez zamanda sağlıkla alırız kucağımıza bebeklerimizi🙏
Misskokuluminikk Ogrtmenhnm Ogrtmenhnm 40 + 3 olduk hala bir artan agrı sancı vs yok gün geçtikçe gerilmeye baslıyorum bakalım hayırlısı