Selam kızlar, bebeğimde toplanmalar çok oluyordu, geçen pazartesi gittik doktoruma benim rahim ağzı uzunluğum 39dan 30-31e düşmüş dedi.evde sürekli yattım, Progestan, nidicard ve maganezyum içtim. Sonra dün de çok oldu toplanmalar, gece kadın doğum aciline gittim. Oradaki doktor da 35 ölçtü, hatta ısrar ettim 5 gün önce 30 çıktı. Tekrar ölçtü bana göstererek, 35 çıktı. Uzamış olma ihtimali var mı ?