zeynopd Evet oldu, oluyor. Aynı şeyleri özellikle geceleri yaşıyorum. Şiddetli adet ağrıları şeklinde. Şu anda 32+5 haftalık hamileyim. Yaklaşık 27-28. haftalardan beridir bu tür ağrılar çekiyorum, otuzlu haftalar itibariyle de yoğunlaştı. Her defasında doktora söylüyorum, hem özele hem tıp fakültesine gidiyorum iki tarafta da söyledim. Nst çekiliyor, herhangi bir sıkıntı olmadığı söyleniyor. Daha erken haftalarda çok korkuyordum erken doğum mu diye, artık alıştım umursamıyorum, dayanmaya çalışıyorum ağrılara sadece.
Dün gece tam uykuya daldığım anda bu ağrılarla uyandım, bir daha sabah 6 da uyudum ama malesef şu saatte gene ayaktayım. Ne diyim, ya sabır...