Hanımlar merhaba
40.haftamiz doldiu ilk dogum olucak normalde ilk de son ay bebek kanala girmesi beklenir bizim hala yok.halk arasindaki karın dusmeside yasamadim kızim hala mide vvi yukarda doktorum bu sartlarda normal yapmak istesem bile dogum ortasinda sezaryene yine alabilecegini
soyledi.sizce ne yapmaliyim beklemeliyim yksa sezaeyen kabullenmelimiyim?