Bb1 Kızlar kasık ve karın ağrışarınız hangi haftay kadar sürdü yada ağrısız hamilelik geçiren varmı. 19 uncu haftadayım hala devam ediyo
Merve5561 Bb1 benim arada karnım ağrıyor canım 19 haftalığım ben de gaz sancısı gibi bir ağrı oluyor geçiyor belim ağrıyor bi de ağrısız hamilelik geçirenlere hayranım şahsen
Merve5561 oyku27 aynen benim de 2.hamileliğim kızımda rahattım bu sefer erkek bi de erkek hamileliği rahat olur derler alakası bile yok
Merve5561 oyku27 cinsiyetle alakası yoktur belki canım bilmiyorum tabi ama bu zor geçiyor benim her gün bi yerim ağrıyor takmamaya çalışıyorum