pnr0642 Selam kızlar bugun programda 37 haftayı gördük cok şükür benle ay ı giden varmı ☺️ Hazırlıklarınız ne alemde benım sadece hastane cantam kaldı🥰 sizde durum ne
korkmazkubra pnr0642 ben 34 +6 bugun yarin 35 olucam 2 hafta var aramizda Herseyi aldik.bez ve islak mendil haricinde yıkanıp utulenmeyi bekliyorlar hic halim.yok bide grip oldum kafami kaldiramiyorum
Sbhtzmn pnr0642 37+1 hersey hazır canım beklıyoruz normal olmasını istiyorum pazartesi salı gel açıklıgın artmısmı baklım dedi 35 ten beri 2cm di acıklıgım pozisyonu uygun.
BusraUras pnr0642 bizde 37+1 deyiz bugün. Bizim herşeyimiz hazır çok şükür. Bebişi bekliyoruz 😍 rabbim hepimize yavrularımızı sağsalim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah.
korkmazkubra anne091 amin insallah hepimiz bir an once sağlıklı bur sekilde bu sureci geciririz canim