Kızlar merhaba, doğuma bir ay kalmışken artık göğüs ucu için bakıma başlamak istiyorum. Göğüs ucu yarası yaşamayan annelerden tavsiye almak istiyorum. Siz nasıl bir yol izlediniz? Lansinoh krem, garmastan, e vitamini kullananlar çok memnun kalmışlar. Gümüş kapakta aldım, nasıl kullanmaliyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim🥰