Nisanur Ayy kizlar dogum yapanlarin hikayesini okurken ben de yazarmiyim acaba diyodum ve yaziyorum gelelim mutlu sona. Oglusum zaten 15 gun onden gidiyodu bas asagida ama kanala inemiyo neyse pazartesi doktora gittim ultraalsondann bakti doktor 4 bucuk kg olctu ne agri var ne bisey nisanim da gelmisti zaten hareketleride azalinca sezeryana karar verdik dun belden uyusmali olarak oglusumu kucagima aldim ama yogun bakimda yatiyo suan nefes alip verirken inliyo gozetim altina aldilar. Dogum yapacak olanlara Allah bir avazda kurtulmayi nasip etsin insAllah
Deletedmom35 Nisanur hayırlı olsun canım gözüm Aydın rabbim analı babalı büyütsün şansı bahtı güzel olsun bir an önce kucağına al kuşunu inşallah ☺️🙏🏻
Hasrt033 Ayyy canım ya insallah Allahım yavrularımızın acısını göstermesin analı babalı büyütmeyi nasip etsin cnm