miranmiran1306 11+2 günlük gebeyim son 3 gündür kahverengi lekelenmem oluyo doktora da gittim iğne verdi. Bu şekilde olan var mı korkuyorum açıkçası?
sumeyraballl miranmiran1306 bol bol dinlen canım progestan vermiştir hiç iş yapma uzan sdce korkma geçer o lekelenme
ege_ayaz_mom miranmiran1306 bende 11 haftalikta öyle olmuştum canım bı kaç kere iğne ve progestan hap vermişti iğnenin birini vurdurdum halıda 1 hafta düzenli içtim geçti çok şükür korkma sexnde düzenli kullan geçer inşallah🙏🙏
Lulemom miranmiran1306 benimde 3-4 gün olmuştu ama günde bir kez geliyordu. Doktorum normal demişti. Sonra ultrasonda baktı bi sorun yok ilaca da gerek yok 1-2 güne geçmezse haber ver ilaç verim demişti. Gerek kalmadan geçti, herkeste oluyormuş genelde. Şuan 30+4 deyiz hiç bi sıkıntımız olmadı çok şükür
miranmiran1306 Lulemom çok şükür, benim de günde bir kere oluyor ilk olduğunda doktora gittim bebeğe baktı kalp atışı vs bi sıkıntı çıkmadı içim rahatlasın diye iğne verdi onu da vuruldum. İnşallah geçer 🙏🏻 Adet gibi kanaman olmadığı sürece korkma demişti
miranmiran1306 sumeyraballl normal olduğunu söylüyor ama ben endişeleniyorum sonuçta hiç bir tecrübem yok
sumeyraballl miranmiran1306 lekenin neresi normal bnm doktorum küçk bir depremle sarsılmşsn birde bu depremin büyüğü var demişti lekelenmem oldğnu söyleynce direk düşük önleyici verdi herşeyi yasakladı evi silip süpürme dahi yasak sdce yatıcksn dedi dediğni de yaptm ilacımı da kullandım çok şükür geçti ama tehdidim hala var o yüzden dinlenmye uzanmya özen gösteriyorm uzun süre ayakta kalmamaya başlyrm ayakta çok kalınca tekrar başlıyor