ozydm yine sizin normal süresi tekil gebeliğe göre bizim ikizler için genelde hep erken doğum derler en başından beri hep öyle söylendiği için biraz sabırsızlanıyoruz ve açıkçası endişede iki katı. İnşallah hepimiz hayırlarla sağlıklı bi şekilde alırız kucağımıza .🙏