Benimde 38+ 4 dün ilk defa alt taraftan bıçak saplanmasi gibi biseyler yaşadım. Kasıklarıma da hafif hafif sancılar giriyor ve belim ağrıyor. Onun dışında karnımın tamamı sertleşip 10 15 sn sonra gevsiyor. Yalancı sancılar bence bunlar. Doktorum gerçek sancı olsa kendini farkettirmemesi mumkun değil dedi.