Merhaba sevgili anneler ve anne adayları.Bugün 6. Haftam bitti tüp bebek yöntemiyle hamileyim.Allah hepimize tamamına erdirmeyi nasip etsin inşallah.Benim dün itibariyle ciddi baş dönmem var ve hafif bulantım.Sizin nasıl geçiyor ,nasıl hissediyorsunuz ?