Birde bu dğum parası ⅔ maaş ış yani tam değilmiş. Neyseki çok şükür bizim şirket maaş yatırmaya devam ediyormuş, sgk dan aldıgımızı da şirkete havele yapıyoruz. Buna çok sevindim 🥲
benim sorum bu doğum parası sisteme doğum yaptı kaydı hastane tarafından filan girilince mi yatıyor biz bir sey mi beyan ediyoruz bebek doğdu diye örneğin kimlik çıkarttıgımız için mi haberdar oluyor devlet