sdmr20 durumomsss benim de aynı böyle çıktı adete 3 gün vardı dün de kan verdim betam 38 çıktı 🥰 inşallah güzelce artar.. Sende gebe olabilirsin kan ver canım
durumomsss sdmr20 tebrik ederim böyle görünce çok mutlu oluyorum🥰 var mı testin resmî bakabilir miyim
durumomsss sdmr20 evet benim de öyle yeni uyandığım için tam anlayamadım ilk hali böyle resimden fark ediliyor mu [url=https://www.hizliresim.com/93d8uji][img]https://i.hizliresim.com/93d8uji.jpeg[/img][/url]
Gizm95 durumomsss benim de çok silikti aynı böyle ertesi gün kan testi verdim orda çıktı inşallah hamilesindir 🤲
YelizYildirim haledirlik ben sabahı bekleyememiştim hiç çişim yokken zorla yapmıştım ve çıkmıştı ahaha 😄😄 dün öğrendm 🥰
durumomsss haledirlik ben o kadar sabırsızımki sabahı bekleyemem sanırım 2-3 tane aldırıyorum birini bugün yaparım 🙈🥰 gün içinde yapınca negatif mi çıktı sizin gün içinde yapınca 😔
durumomsss YelizYildirim evet vallahi senin sonucunu telefon başında bekledim ve inanılmaz sevindim 🥰
haledirlik YelizYildirim bol su içen birinde çıkmıyor ya ben mesela çok su içiyorum ama su tüketimi azsa belki bir ihtimal gebelik varken ikinci çizgi belirginleşir 🙈🙈
haledirlik durumomsss hiç gözükmeyecek kadar silik çizgi dediğim yani negatif olarak değerlendirdiğim bir çizgiydi çünkü hiç yok gibiydi onu ilkindi vakti gibi yaptım 🙈 bir sonrakini sabredip sabah yaptım
YelizYildirim durumomsss bende şuan seni öyle bekliyorum canm benim bende çoook sevineceğiim emin ol 🥰😍
durumomsss YelizYildirim @mom073 haledirlik Banuka CansuDRY yaptım şimdi tertemiz bir erken gebelik testi çıktı 2. Çizgi hiç çıkmadı 🥺