090714 33 haftamdayım hala bir isim yok meydanda önerilerinizi bekliyorum hanım hanımcık naif prenses ismi 🥰
bebisini-bekliyor 090714 biz gökçe ye karar verdik aklımızda İlay beliz ve ada da vardı fikir olsun 😊
Htcyalmanci 090714 Allahım nasip ederse Ravza Sultan olacak işallah 36. Haftadayım cinsiyetini öğrendiğimizde ismini koymuştuk Allah doğumdan sonra da gerçekte de koymayı nasip eder işallah öneri olarak ikra ve Elif isimlerini çok seviyorum ben
DemetF 090714 ben kızıma aykız koymak istiyorum esim istemiyor aybuke de hosuma gidiyor biz isim konusunda anlasamicaz onunkileri ben benimkileri o begenmiyor 🤦🏻♀️
DemetF Buket16 kendi istedikleri olsun diye iste oyle yapiolar bence begenmedigim ismi koydurmayacagim ama