Kızlar 2 aydır adet olmadım bi kere lekelenme yaşadım ondan sonra adet falan olmadım doktora gittim doktor tarlusal verdi iç bitince iki gün içinde adet olursun dedi bir hafta oldu ne gelen var ne giden adet olacakmışım gibide hissetmiyorum ilk defa kullandım bu ilacı kullanmadan önce kanda verdim negatif gebelikte yok bu ilacı kullanıp kaç gün içerisinde adet oldunuz adet olamazsam pazartesi tekrar gidicem doktora ☹️