Kedilianne Kızlar, maşallah deyin 25 Haziran da normal doğum ile saçlı ve çok tatlı 3.200 kg bi kızımız oldu. Önce suyum geldi hastaneye gittik sandım ki kendi sancimla doğururum. Maalesef tansiyonum da yüksek çıktığı için camsiz ve karanlık odaya alındım. Zaten hamilelik sekerim de vardi. Ordaki seslerden ve camsız odanın psikolojisinden benim sancim gitti. 12 saat bekledim ancak sonra suni sancıyı onayladım. 8 saatin sonunda, sadece son 1 saati şiddetli olan sancilarla doğum yaptım. Fakat kanamam durmayinca rahim duvarında parça kaldığı anlaşıldı ve tekrar operasyona aldılar. Doğumdan daha çok canım yandı ama iyi ki de farkedilmis. Yoksa doğum sonrası anne kayıpları en çok bu sebepten oluyormuş. 48saat sonra bebegimle ilgilenebildim üstümdeki hortumlardan yatalak gibiydim kalkmam yasaktı. Bu süreçte annemden ve eşimden haklarını nasıl öderim bilmiyorum ama Allah razı olsun. 5.gun cikabildik ve şimdi oturup kalkmam zor olsa da, bebegime bakmaya ve emzirmeye çalışıyorum. Benim doğum hikayem de böyle oldu. Allah herkese kolaylıklar versin doğumunuzda.
Zeyneptoprak Çok geçmiş olsun sağlıkla büyüt yavrunu ama neden camsız ve karanlık odaya aldılar seni :/ Kedilianne
Kedilianne Zeyneptoprak eklampsı odasiymis. Doğuma girdiğimde tansiyonum 17 ydi. Gebelik şekerim de vardı. O yüzden olduğunu söylediler.