Zuhresisman lokal anestezi ile ameliyat ediyorlar bildiğim kadarı ile benim sağdan 2 tane alt üst u tek seferde aldı ve dikiş attı ölüm gibiydi belki 2 taneyi birden aldığı için doktor zor geçti ama gerçekten çok zor dayanilacak bir ağrı değildi ve kullandığım antiboyitik ağrı kesiciler yüksek dozdaydi belki bu yüzden benim ameliyatım zor geçti nacizane tavsiyem doğumdan sonraki bekleyin derin